TNS lanceert mini crowdsourcing tool

Gepubliceerd: 02-03-2015

TNS laat bezoekers van het Mobile World Congress in Barcelona vanaf vandaag live kennis maken met ThinkTank, een tool die real-time antwoord geeft op brandende vragen van merken.

Gedurende het event mogen bezoekers hun business issues voorleggen aan TNS. Digital Product Manager Desirée van der Veen (TNS NIPO) zal speciaal voor dit event de rol van moderator op zich nemen. In die hoedanigheid heeft ze een selecte groep betrokken online ambassadeurs paraat staan om samen interactie aan te gaan over die vragen waar de marketeer van wakker ligt. Het zijn welbespraakte, leading-edge consumers, die het leuk vinden zichzelf te uiten. Het liefst op creatieve wijze. Daarnaast geven deze future shapers bezoekers hun mening over recente innovaties en actuele onderwerpen op het congres. De sessies zijn live te volgen in de Kantar/TNS stand.

ThinkTank helpt bedrijven bij het begeleiden van innovatie en marketing strategieën. De tool is ontworpen om in te spelen op de co-creatieve en toekomstgerichte kracht van het internet. Merken kunnen via de online community communiceren met een zorgvuldig geselecteerde groep van leading-edge consumers. Over een scala aan onderwerpen die raken aan hun business. Aan de basis ligt kwalitatieve expertise van TNS en unieke kennis van de culturele bijzonderheden over de hele wereld.

Anjali Puri, Global Head TNS Qualitative: ‘Onze klanten hebben steeds meer behoefte aan real-time analyse van de markt waarin ze actief zijn, om zo belangrijke marketingbeslissingen te nemen. We hebben ThinkTank ontwikkeld om hen te helpen direct toegang te krijgen tot een meer relevant, betrokken en verbonden publiek. Dit maakt customer insights een stuk waardevoller.’

Van 2-5 maart is TNS aanwezig op het MWC in Barcelona, te vinden in de Kantar stand in hal 8.1 stand D51.