Bram van Schaik nieuwe Managing Director TNS NIPO

Gepubliceerd: 05-11-2015

Per 1 januari 2016 wordt Bram van Schaik Managing Director van marktonderzoekbureau TNS NIPO. Hij volgt hiermee Bart Nauta op die zes jaar lang aan het hoofd stond van het bedrijf.

Bram van Schaik (1976) is eigen kweek. Hij kent het bedrijf en het vak van haver tot gort. In 2000 kwam Bram van Schaik als trainee binnen bij TNS NIPO. Sinds 2012 is hij onderdeel van de directie in de functie van Commercial Development Director. Voor die tijd stond hij aan het hoofd van diverse sector-teams.

Bram van Schaik: ‘Al 15 jaar werk ik met ongelofelijk veel plezier samen met prachtige klanten en inspirerende collega’s. Samen met onze klanten geven wij richting aan de veranderingen in de markt. We investeren in innovatieve analyses en nieuwe manieren van meten. We zijn nu bijvoorbeeld druk met de The future of tracking, waarmee we revolutionair afscheid nemen van de brand trackers in traditionele vorm. We voorspellen brand equity op basis van social media en meten de kracht van een merk via korte mobile surveys op cruciale momenten in de customer journey.

Gefundeerde, betrouwbare verwachtingen kunnen uitspreken over toekomstig gedrag, daar draait het allemaal om. Ik vind het een eer om TNS NIPO in deze tijden van innovatie te mogen (bege)leiden en heb er alle vertrouwen in dat we onze potentie gaan waarmaken. ’

Bart Nauta heeft achtentwintig jaar met veel plezier bij TNS NIPO gewerkt. Hij is toe aan een nieuwe uitdaging. Bart Nauta: ‘Per 1 januari 2016 neem ik afscheid van deze mooie organisatie. Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe toekomst. TNS NIPO laat ik met een gerust hart achter in de handen van Bram van Schaik.

Naar mijn stellige overtuiging is Bram precies de moderne leider die TNS NIPO de toekomst in kan leiden. Bram kent onze klanten én onze organisatie van binnen en buiten. Zijn vernieuwingsdrang is groot, met name op het vlak van integrated marketing oftewel technologie gedreven onderzoek (TER). Zijn blikveld is internationaal. Bram heeft een scherpe en heldere kijk op de ontwikkelingen in ons vak en minstens zo belangrijk, hij voelt feilloos aan hoe je die kunt vertalen in commercieel succesvolle toepassingen voor de korte en lange termijn.’

Bij publicatie of verspreiding graag de bron TNS NIPO vermelden.

Voor meer informatie:
TNS NIPO