Anjali Puri nieuw Global Head TNS Qualitative

Gepubliceerd: 26-01-2015

Anjali Puri is vorige week begonnen als Global Head TNS Qualitative.
In deze functie geeft ze leiding aan het internationale kwalitatieve team van TNS. Rebecca Wynberg, die de afgelopen drie jaar dezelfde functie vervulde, is benoemd tot voorzitter van TNS Qualitative.

In een reactie op Anjali’s benoeming zegt Rebecca Wynberg: ‘Ik kan niemand bedenken die geschikter is om de leiding over te nemen. Ze staat internationaal zeer hoog aangeschreven. Ze geniet bekendheid door haar moderne opvattingen over kwalitatief onderzoek en haar vermogen om hoogwaardige inzichten te leveren aan onze klanten. Ik kijk ernaar uit om samen de visie en strategie voor onze kwalitatief aanbod verder uit te werken.’

Voetsporen verdiend in Aziƫ-Pacific
Anjali, tot voor kort directeur van TNS Centre of Excellence, was eerder al Managing Director Qualitative voor de regio Aziƫ-Pacific. In haar nieuwe functie rapporteert ze aan Jonathan Chocqueel-Mangan, TNS Director of Strategy & Transformation. Samen hebben ze een integrale verantwoordelijkheid voor de cultuur van kwalitatief, de ontwikkeling van het aanbod en thought leadership van de kwalitatieve business.

Anjali: ‘Rebecca heeft, samen met haar team, een fantastische prestatie geleverd als het gaat om de profilering, de kwaliteit en de status van onze kwalitatieve business in de organisatie. Ik ben blij dat ik met zulke inspirerende mensen mag werken, om zo uiteindelijk tot de ultieme resultaten te komen voor onze klanten.’

Awards
Anjali is een frequent spreker op ESOMAR en andere high-profile industry events. Ze heeft meerdere prijzen gewonnen, waaronder de 'Best New Thinking' award van de Britse Market Research Society (MRS) en de WPP Atticus award in de 'Research in Practice' categorie. Momenteel is Anjali nog gevestigd in Bangalore, maar binnen een half jaar zal ze naar Londen verhuizen.

Voor meer informatie:

Tina Aird