AIR FRANCE KLM en TNS finalist MRMW Award in de categorie Best use of Mobile Technology

Gepubliceerd: 17-04-2015

AIR FRANCE KLM en TNS zijn genomineerd voor de MRMW Awards 2015 in de categorie ‘Best Use of Mobile Technology’. Deze nominatie kregen ze voor het AIR FRANCE KLM ‘Quality Observer’ programma: Mystery Shopping door echte klanten.

Over het Quality Observer Programma

Het Quality Observer programma werkt als volgt. Via een zeer gebruiksvriendelijke app stelt de passagier tijdens de reis op objectieve wijze vast of product en service worden aangeboden conform hiertoe vastgestelde marketing-specificaties. De data zijn binnen twee dagen na de vlucht al beschikbaar.

Over MRMW Award 'Best Use of Mobile Technology

In de categorie ‘Best Use of Mobile Technology’ nomineert MRMW bedrijven die op innovatieve wijze omgaan met mobiele technologie voor marktonderzoek. Dit kan zowel een innovatie zijn op bestaande technologie als de introductie van nieuwe mobiele technologie voor marktonderzoek.

Trots en blij

AIR FRANCE KLM en TNS zijn heel blij met hun nominatie in juist deze categorie.

Frederic van Nierop, Quality Manager van AIR FRANCE KLM: ‘Het innovatieve Quality Observer programma stelt ons optimaal in staat om regelmatig de conformiteit in dienstverlening op zowel alle AIR FRANCE en KLM luchthavens als tijdens de vlucht te meten. Resultaten worden op management- en operationeel niveau gebruikt om wereldwijd een consistente en hoge kwaliteit in service en product te helpen waarborgen. Het was TNS die het best begreep hoe het AIR FRANCE KLM idee voor dit programma kon worden uitgevoerd.’

Martijn van Keulen, Account Director bij TNS NIPO, voegt daaraan toe: ‘We zijn trots op deze nominatie. We zien het als een erkenning dat we als TNS met onze innovaties een waardevolle bijdrage kunnen leveren aan de ontwikkelingen op het vakgebied. Zeker in mobile timmeren we flink aan de weg. Onderzoek via mobile devices heeft tenslotte de toekomst.’

MRMW Awards 2015

De andere genomineerden in de categorie Best Use of Mobile Technology zijn: Lumi, Millward Brown en Sachs Insights. De uitreiking vindt plaats tijdens het MRMW North America Conference & Awards Gala van 19 tot 22 mei in New York. Voor details: MRMW Awards 2015

Bij verspreiding of publicatie graag de bron TNS NIPO gebruiken

Martijn van Keulen
m 06 30645606
Martijn.van.Keulen@tns-nipo.com

Meer over AIR FRANCE KLM

De AIR FRANCE KLM Groep is een wereldleider in drie hoofdbusinesses - Passenger Business, Cargo en Engineering & Maintenance. Met het grootste intercontinentale netwerk op vertrek vanuit Europa en met meer dan 1.800 dagelijkse vluchten voert AIR FRANCE KLM vluchten uit in een netwerk met 231 bestemmingen in 103 landen. In 2014 werd door de Groep een totaal van 87.3 miljoen passagiers en 1.3 miljoen ton aan Cargo vervoerd aan boord van 546 vliegtuigen.

De wereld verandert, zo ook de verwachtingen van klanten. AIR FRANCE KLM blijft voortdurend investeren om haar klanten nieuwe producten en services aan te bieden die optimaal zijn aangepast op hun behoeften en manieren van reizen.

Kijk voor meer informatie op www.klm.com en www.airfrance.nl

Meer over TNS en mobile onderzoek

Om dicht bij de consument te komen, vindt steeds meer onderzoek op het relevante moment plaats. Onderzoek via mobile devices heeft de toekomst. TNS en TNS NIPO lopen voorop in mobile onderzoek.